9 strokovnih nasvetov za ustvarjanje vsebine, ki bo ljudem všeč

1. Ponudite realno vrednost

Mnogi strokovnjaki se strinjajo, da bi morala dobra vsebina bralcem dodati resnično vrednost. Ko ljudje končajo branje vaše vsebine, bi morali imeti možnost oditi z izvedljivimi koraki in nasveti, novimi vpogledi ali potencialnimi rešitvami, ki jih lahko uporabijo za poslovne izzive, s katerimi se soočajo.

2. Spoznajte svoje občinstvo

Če želite ustvariti dragoceno vsebino, morate najprej dobro razumeti svoje občinstvo. Če ugotovite, katera vprašanja zastavlja vaša ciljna publika ali katere poslovne izzive poskušajo rešiti, boste lahko ustvarili vsebino, ki ustreza njihovim interesom in potrebam.

Izvedite raziskavo in vprašajte svoje stranke, katero vsebino bi radi videli na vsaki stopnji kupčeve poti. Ustvarili boste lahko boljšo vsebino, ki bo obravnavala največje izzive in vprašanja vaših strank v celotnem nakupovalnem procesu.

3. Napišite vsebino v dolgi obliki

Najbolj uspešna vsebina je v povprečju daljša in obsega od 1000 do 3000 besed. Dolge objave so boljše za SEO, saj ponujajo več možnosti za povratne povezave. Dobro raziskane, poglobljene objave nudijo tudi večjo vrednost bralcem, kar lahko pomaga povečati deleže in vzpostaviti vašo verodostojnost v vašem prostoru.

4. Preuredite svojo vsebino

Da bi kar najbolje izkoristili svojo vsebino, več strokovnjakov priporoča uporabo različnih obrazcev za vsak kos, tako da se lahko vaša vsebina zaužije v mediju, ki ga vaše občinstvo raje. Objavo v spletnem dnevniku lahko na primer spremenite v infografiko, videoposnetek, SlideShare ali e-knjigo. Recikliranje vsebine vam omogoča, da svojo vsebino delite in promovirate na različnih spletnih mestih in kanalih družbenih medijev, tako da doseže več ljudi.

5. Zabavajte svoje bralce

Odličen kos vsebine bi moral vaše bralce izobraževati in zabavati, da bo proces uživanja vsebine bolj zabaven in prijeten. Nekateri strokovnjaki na primer uporabljajo osebne zgodbe, šale, slike in vizualizacije podatkov, da svoje bralce pritegnejo.

6. Graditi vpliv

Vložite čas v vzpostavitev povezav in odnosov z vplivneži in strokovnjaki v vašem prostoru, saj lahko pomagajo pri soustvarjanju, deljenju in zagovarjanju vaše vsebine. Postanite tudi redni sodelavec drugih publikacij. Če pridobite več vplivnežev, ki se povezujejo nazaj na vašo vsebino, in objavljate na drugih vrhunskih spletnih mestih, lahko povečate svojo kredibilnost in avtoriteto, izboljšate prepoznavnost blagovne znamke in doseg vaše vsebine.

7. Pridobite povratne informacije

Čim prej pridobite povratne informacije, pred in po objavi vsebine. Uporabite te povratne informacije za izboljšanje vaše prihodnje vsebine. Spremljate lahko tudi druga spletna mesta, ki jih obišče vaše občinstvo, vključno s konkurenti, da spremljate trende v njihovi najbolj uspešni vsebini. Tako boste dobili dobro predstavo o vsebini, ki zanima vaše občinstvo.

8. Eksperimentirajte

Vedno spremljajte, kaj deluje in kaj ne, in ustrezno popravite svojo vsebinsko strategijo. Uporabite taktike, za katere veste, da bodo delovale za vaše občinstvo, a hkrati se ne bojte poskusiti nekaj novega. Te ustvarjalne ideje lahko pomagajo vaši vsebini izstopati iz množice in pritegniti pozornost ljudi.

9. Ciljajte na kakovost pred količino

Mnogi strokovnjaki se strinjajo, da vsebine ne bi smeli ustvarjati samo zato, da bi imeli vsebino. Bolje je, da svoj čas in trud osredotočite na ustvarjanje kakovostnejše vsebine, tudi če to pomeni, da dobite manj kosov. Tam je že veliko odlične vsebine, zato mora biti vaša vsebina bolje izstopati iz hrupa.