Zakaj so ženske najboljše podjetnice

Kljub podjetniškemu razkoraku med moškimi in ženskami je splošno mnenje, da imajo ženske vodilne v podjetjih posebne lastnosti, zaradi katerih so boljše podjetnice kot moški. Če greste skozi poslovne in podjetniške bloge in revije, boste ugotovili, da je žensko vodstvo nekoliko drugačno, a zelo učinkovito. zakaj je tako?

Ženske ne tvegajo po nepotrebnem

Čeprav je prevzemanje tveganja običajno odločilna kakovost podjetnika, mnogi lastniki podjetij precenjujejo svojo sposobnost soočanja z neuspehom. Po drugi strani pa se ženske nagibajo k temu, da se po drugi strani ugibajo. Čeprav lahko včasih to povzroči obotavljanje, ženskam omogoča tudi, da ustrezno analizirajo situacije, preden ukrepajo. Namesto da bi lovile vsako priložnost, ki jim je na voljo, je večja verjetnost, da bodo voditeljice izbrale ustrezen način delovanja. Vendar pa dejansko tvegajo več kot moški – le ne nepotrebnih.

Ženske želijo, da bi se vsi počutili vključene in zavzete

Podjetniške vodje pogosteje vključujejo svoje sodelavce in sodelavce v odločanje. Običajno so bolj podporni in vključujoči za ljudi, ki se trudijo izboljšati svoje delo, in so manj obsojajoči, pripravljeni sprejeti različna stališča, da bi zgradili skupno vizijo, ki si jo delijo vsi. Skratka, žensko vodstvo teži k temu, da podjetja postanejo bolj demokratična in vključujoča za vse vpletene.

Ženske se ne bojijo prositi za pomoč

Moški vodje podjetij se pogosto vzdržijo prošnje za pomoč, ker želijo imeti nadzor. Po drugi strani pa so ženske bolj pripravljene razumeti, da je prositi za pomoč bolje kot narediti napako, ki lahko škodi podjetju. Če ženske o nečem niso prepričane, se raje posvetujejo s strokovnjaki, ki bi jih lahko vodili skozi postopek. Ženske se ne bojijo, da bi potrebe svojega podjetja postavile pred svoj ego, in to lahko naredi ogromno razliko.

Voditeljice so bolj odločne in ambiciozne od moških

Čeprav ženske običajno veljajo za bolj zadržane kot moški, raziskave kažejo, da so dejansko bolj odločne in zelo resno sledijo svojim ciljem. Morda zato, ker ženske vedo, da bodo morale delati dvakrat več, da bodo dosegle enake cilje kot moški, ko se odločijo vlagati v podjetje, ki si resnično želijo uspeti. Poleg tega se ženske za razliko od moških manj hvalijo s svojim uspehom in vedno mislijo, da lahko delajo bolje. Na ta način se še naprej trudijo doseči svoje cilje in še več.

Ženske z manj naredijo več

Zanimivo je, da je študija pokazala, da ženske potrebujejo le približno polovico tistega, kar moški potrebuje za začetek podjetja, ker je dostop do financiranja in naložb za ženske tako težak. Ženske se niso pripravljene umakniti, tudi če imajo manj sredstev. Ker so podjetnice navajene imeti manj priložnosti in denarja kot moški, si preprosto pripravijo drugačne načrte in strategije, s katerimi zagotovijo, da lahko še vedno dosežejo svoje cilje. Podjetja, ki jih vodijo ženske, ponavadi zaslužijo manj in so manjša od moških, vendar se ženske ne bojijo ustanoviti podjetja, tudi če vedo, da ne bo tako veliko, kot bi si želeli.

Ženske imajo dolgoročni pogled

Za moške je najpomembnejše, da čim hitreje razvijejo svoj posel. Bolj so dovzetne za kratkoročne cilje, medtem ko ženske načrtujejo dolgoročne. Ženske raje vlagajo v trajnostno rast, ki ustvarja prihodke in jim omogoča, da še naprej vlagajo v svoje podjetje, namesto da hitijo s širitvijo svojih podjetij. Ta osredotočenost na dolgoročno načrtovanje bi lahko pojasnila, zakaj ženskam kljub manj priložnosti in denarja uspe obdržati svoja podjetja.

Ženske različno definirajo uspeh

Za ženske uspeh ni le dobiček, čeprav je očitno velika skrb. Zapuščina njihovega poslovanja za naslednje generacije je zelo pomembna, da se ženske počutijo uspešne, pa tudi družbeni vpliv njihovih podjetij. To je še en razlog več, zakaj so ženske na splošno boljše socialne podjetnice in bolj verjetno ustanovijo socialno podjetje – ne gre le za denar. Tako imajo ženske bolj celosten pristop k uspehu in niso osredotočene samo na številke.

Podjetnice so pravzaprav srečnejše

V ZDA so podjetnice dejansko srečnejše od moških. Ker ženske običajno začnejo podjetja pozneje v življenju, podjetništvo mnogim ženskam zagotavlja potrebno prožnost za usklajevanje poklicnega in družinskega življenja. Poleg tega, čeprav imajo ženske običajno nižje samozavest kot moški podjetniki, se počutijo veliko srečnejše, ko njihova podjetja dejansko postanejo uspešna. Če se počutijo bolj samozavestne v svojih sposobnostih za dosego svojih ciljev, se izboljšata tudi sreča in samozavest žensk. Upoštevati moramo tudi, da je ustanovitev podjetja za mnoge ženske edini možni način, da dosežejo vodilne vloge, zato je lahko pomembno tudi pomanjkanje »steklenega stropa« za podjetnice.