7 znakov, da bi morali postati podjetnik

Biti sam svoj šef ni za vsakogar.

Medtem ko podjetništvo prinaša svobodo in fleksibilnost, obstaja tudi velika odgovornost in še večja potreba po disciplini. Vas zanima, ali bi se kot podjetnik odločil ali ne?

1. Vi ste samozačetnik.

Prevzem pobude je ključnega pomena v podjetništvu. Nihče vam ne stoji čez ramo in vam govori, da opravite stvari. Za dneve počitnic ni potrebna pisna prošnja. Brez izjemne samokontrole in naravnega zagona lahko delo zaide na drugo mesto po številnih motečih življenjih.

Dober pokazatelj, da ste sami začetnik, je vaša pretekla vpletenost v skupine ali vzroke, ki vam niso prinesli nobenega denarnega dobička. Ste na fakulteti ustanovili organizacijo, ki še ni bila ustanovljena v kampusu? Ali delate prostovoljno za dobrodelno organizacijo v vaši skupnosti? Osebnost, ki je pripravljena, vam lahko pomaga, da svojo vizijo lažje uresničite.

2. Prevladuje strast.

Blazen odnos ni povezan z izjemnim uspehom podjetnika. Če ne marate tega, kar počnete, boste težko premagali neizogibne ovire. Začetek lastnega podjetja je le redko uspešen čez noč. Od pomanjkanja strank do dobička, to ni lahka ulica. Brez nedvomne strasti do industrije, v katero vstopate, bo težko ostati na površini med razočaranji in težkimi časi, ki so pred nami.

3. Imate veščine ljudi.

Čeprav vas samotar ne izključuje kot potencialnega podjetnika, lahko pomanjkanje družbene zagnanosti ovira vaš uspeh. Znanje ljudi pomeni, da bi bilo lahko biti podjetnik bolj realistično, saj je komunikacija nujna v vsakem poslovnem prizadevanju. Brez tega bi se lahko soočili s težavami pri oblikovanju partnerstev, privabljanju strank in povezovanju v mreže v vaši panogi.

4. Niste pripravljeni sprejeti ne za odgovor.

Zlahka odnehati ni tipična lastnost podjetnikov. Za zagotovitev lastnega uspeha sta potrebna vztrajnost in sposobnost prepričljivosti ter razmišljanja izven okvirjev. Ne bo šlo vse po načrtih in ljudje, ki dovoljujejo, zakoni in zakoniki se lahko hitro obrnejo na ovire, ki ovirajo rast vašega podjetja. Imeti morate moč, da se bolj potrudite – ali poskusite druge možnosti -, da premagate te ovire.

5. Ste kreativni mislec.

Ustvarjalnost ni le lastnost pisateljev in umetnikov. To je tudi običajna sestavina podjetnikov. Raziskave so pokazale, da čeprav je le 47 odstotkov ljudi kreativnih mislecev, ta odstotek poskoči na več kot tri četrtine, če pogledamo podjetnike. Ker iskanje inovativnih načinov za reševanje običajnih problemov zahteva kreativno razmišljanje, pravzaprav ni tako šokantno, da večina podjetnikov razmišlja drugače.

6. Po naravi ste tekmovalni.

Obstaja razlog, da nekatera podjetja močno zaposlujejo športnike za prodajne in poslovne položaje. Želja po strategiji in zmagi se popolnoma prevede v posel. Če ste se v odraščanju ukvarjali s športom ali ste tip, ki se znajde, ko se soočite z majhnim rivalstvom, boste morda imeli tisto, kar potrebujete, da postanete podjetnik. Tekmovalna narava vas bo prisilila, da ne boste le boljši – ampak tudi najboljši.

7. Ste pridni.

Na koncu dneva so tisti, ki so pripravljeni vložiti največ dela, običajno tisti, ki žanjejo največjo nagrado. Če ste tip osebe, ki rad drsa z minimalnim delom, vas bo velika delovna obremenitev podjetništva verjetno pokopala. Podjetniki se ne bojijo nositi več kot enega klobuka, delati čez vikend ali se žrtvovati za uspeh svojega podjetja.

Kot podjetnika vaš vložek neposredno vpliva na vaš rezultat, in če niste pripravljeni vložiti časa, bo vaša odlična ideja verjetno padla.