Kako zaslužiti z bloganjem?

Mislite, da je bloganje le hobi? Pomislite še enkrat – to vam lahko dejansko prinese precej dober denar. Tukaj je opisano, kako začeti, poiskati svojo nišo in spremeniti svoj blog v lepega malega zaslužka.

Bomo iskreni: bloganje ni najlažji način za zaslužek. Toda odlična stvar je, da to zmore vsak, in izgleda neverjetno na vašem življenjepisu.

Vse, kar potrebujete, je povedati nekaj zanimivega ter dovolj potrpljenja in predanosti, da ustvarite promet in sledilce. Kako pa uspešni blogerji zaslužijo? Intervjuirali smo nekaj od njih, da bi razkrili njihove skrivnosti monetizacije.

Uporabite affiliate marketing na svojem blogu

Affiliate marketing deluje tako, da v besedilo vašega spletnega dnevnika dodate sledene partnerske povezave. Majhno provizijo lahko naredite vsakič, ko bralec klikne na spletno mesto, ki ga priporočate, in opravi nakup.

Povezave bodo vodile bralce do spletnega mesta blagovne znamke, denar, ki ga prejmete, pa je “hvala”, ker ste poslali nekaj svojih ljubkih bralcev na njihovo spletno mesto.

Skoraj vsa spletna mesta za e-trgovino imajo nekakšen partnerski program, kot so Amazon, ASOS in Apple.

Prijavite se v Affiliate Window – ogromno partnersko mrežo, kjer lahko promovirate na tisoče znanih blagovnih znamk in storitev z vsega sveta.

Dodajte oglasne pasice na svoje spletno mesto

Kot bolj vizualen način oglaševanja lahko na svoji spletni strani prodate oglasni prostor s pasicami blagovnim znamkam, ki so povezane z vašimi bralci.

Oglase lahko postavite kamor koli, vendar jih običajno najdete na vrhu spletnih strani ali v stranski vrstici.

Dohodek lahko zaslužite na enega od dveh načinov. CPC (cena na klik) pomeni, da boste prejeli določeno plačilo za vsakega bralca, ki klikne oglas, medtem ko CPM (cena na tisoč) pomeni, da se boste pogajali za določeno plačilo za vsakih 1000 ‘prikazov’ oglasa.

Z rastjo vtičnikov AdBlocker sta lahko CPC in CPM nizka, vendar je odvisno od vaše panoge in je malo škode, če ju preizkusite.

Hiter način za začetek je ustvarjanje računa z Google AdSense.

Pišite oglasne in sponzorirane vsebine

Po besedah blogerjev, s katerimi smo se pogovarjali, je eden najboljših načinov zaslužka na blogu ponujanje priložnosti za sponzorirane vsebine (ali oglaševanje). To so v bistvu oglasi v obliki plačanega članka ali objave na blogu.

Na primer, če Adidas predstavi novo linijo kopalk in imate blog o ženskih športnih oblačilih, vam lahko ponudijo plačilo, da napišete članek o njihovi ponudbi. Morda boste lahko na vrh dodali tudi nekaj partnerskih povezav.

Ta metoda monetizacije običajno najbolje deluje, če imate močno nišno občinstvo. Ko povečate število bralcev, se vam bodo blagovne znamke pogosto obrnile in razpravljale o sponzoriranih objavah.

Plačilo za sponzorirane objave na družbenih omrežjih

Če imate močno prisotnost na družbenih omrežjih, boste za blagovne znamke zelo privlačni. Nekateri ljudje dejansko zaslužijo celoten dohodek od bloganja s sponzoriranimi objavami na družbenih medijih. Zaračunavate lahko na objavo/ponovno objavo in pristojbine so lahko presenetljivo visoke.

Najprej se boste morali potruditi, da ustvarite svoje sledilce – vaš ‘socialni dokaz’ (ali koliko ljudi vas spremlja na družbenih medijih) blagovne znamke vidijo kot dokaz, da bo bralcem všeč tudi to, kar objavite o njih.

Pišite gostujoče objave na blogu za medije

Občasno vas bodo predstavniki tiska (ali celo blagovne znamke, ki imajo svoj blog) obrnili na vas, če ste avtor za določeno temo, in vas prosili, da se na njihovem spletnem mestu malo pojavite.

Če ste na primer še posebej dobro obveščeni o kuhanju z nizkimi stroški, vas bo časopis morda kontaktiral in vas prosil, da v njihovo kuharsko revijo prispevate nekaj cenovno ugodnih receptov.

Ne bodite sramežljivi tudi pri predstavljanju idej v publikacijah – če uredniki ne vedo, kdo ste, je hiter e-poštni uvod odličen način, da objavite ime svojega spletnega dnevnika.

Work with an agency to build your blog

Verjeli ali ne, bloganje je postalo tako priljubljeno v oglaševalskem svetu, da zdaj obstajajo agencije, ki se ukvarjajo izključno s promocijo blogerjev velikim blagovnim znamkam.

Sodelovanje z agencijo je lahko zelo donosno in vam nudi varnost, vendar boste morali imeti precej spodobno sledilce, da vas najprej pridobite.

Tudi agencijske provizije so neverjetno visoke, kar pomeni, da si bodo lahko z vami privoščile samo največje blagovne znamke, manjše neodvisne pa se bodo prestrašile.

Odvisno od vrste blogerskega posla, na katerega ciljate, vam bo to lahko koristilo ali pa ne – če ponovno uporabimo primer etičnega modnega bloganja, vam lahko agencijske provizije preprečijo sodelovanje z majhnimi neodvisnimi oblikovalci, ki jih resnično želite promovirati.

Prodajajte digitalne izdelke na svojem blogu

If you have skills or advice to offer, another option is to charge a fee for access to eBooks, video tutorials, courses or workshops.

In order to make this option work, you need to be able to show you’re extremely good at what you do, or that your content has proven to be incredibly valuable. This isn’t easy.

It can be pretty difficult to convince online communities to pay up, as there’s a tendency for people to think everything online should be free of charge. Worth a try though, right?

Prodajte prostor za glasila svojega bloga

Prav tako je možnost, da blagovni znamki zaračunate bodisi oglasni prostor ali omembo v vašem tedenskem/mesečnem glasilu (če ga imate!). To bo trajalo zelo malo časa, za to pa bi lahko dobili kar nekaj.

Vendar pa boste morali sestaviti poštni seznam dostojne velikosti, da bodo blagovne znamke to upoštevale.

Pritegnite pozornost delodajalcev kot bloger

Uporaba svojega bloga za promocijo lastnega podjetja ali celo pridobitev službe je še en (čeprav posreden) način, da s svojim blogom zaslužite več.

Če ste eden od mnogih študentov, ki prodajajo stvari na spletu, je vaš blog popolna platforma za promocijo tega, kar imate v ponudbi (čeprav se ne vtikajte preveč, sicer boste bralce odvrnili).

Svoj blog lahko uporabite tudi kot nekakšen spletni profil – tam lahko zgradite svojo kredibilnost, pokažete svoje sposobnosti in upamo, da boste iz tega dobili dobro službo.

Razmislite o tem takole: vaš blog je sam po sebi kot vaše lastno malo podjetje in s tem, ko pokažete potencialnim delodajalcem, da lahko to počnete uspešno, pokažete, da imate podjetniško misel in znate z njim doseči uspeh .