Kako ustvariti koledar vsebine družbenih medijev za vaše malo podjetje?

Če je odnos vašega podjetja do trženja družbenih medijev zmeden, zanemarjen ali nima osredotočenosti in ustvarjalnosti, se ne bojte. Meglice družbenih omrežij se bodo kmalu razčistile …

Ko vodite majhno podjetje, je vaš čas dragocen. Ne morete si privoščiti, da bi ga zapravljali z odlašanjem, kaj bi vsak dan objavili na družbenih omrežjih. Vstopite v koledar vsebin družbenih omrežij!

Koledar vsebine družbenih medijev vam pomaga načrtovati in načrtovati vse svoje objave vnaprej. Vse na enem mestu. To je zapis o tem, kaj boste objavili, kdaj boste to storili in katere družbene platforme boste uporabljali. Kako priročno je to!

Prednosti izdelave načrta za vaše družbene medije

Večina malih podjetij ima enako težavo z družbenimi mediji. Vedo, da ga želijo uporabiti za doseganje strank, vendar jim primanjkuje časa ali navdiha, da bi to počeli dosledno. Zato je koledar vsebin tako koristen.

Organizirajte se: vedeli boste, kaj boste objavili in kdo je odgovoren. Nič več paničnega objavljanja, ko niste prepričani, kaj storiti naprej na izbranih platformah.

Izboljšajte svojo blagovno znamko: z vnaprejšnjim načrtovanjem lahko ustvarite vsebino, ki krepi vašo blagovno znamko, tako da dajete resnično vrednost svojim strankam – objave, ki vzpostavijo vašo avtoriteto in strankam pomagajo rešiti njihove težave

Izkoristite priložnosti: ne zamudite večjih dogodkov, ki bi vam lahko pomagali pri povezovanju s strankami. Vedite, kaj se dogaja v naslednjih nekaj mesecih, in načrtujte vsebino, da povečate zanimanje zanjo. Nič več skrbi zaradi zamude ključnih dogodkov v vaši panogi, pomembnega praznik.

Naj šteje: naš načrtovalec vsebine vam pomaga strateško načrtovati družbene medije in spremljati, kaj deluje za vas. Nič več preživljanja časa na družabnih omrežjih za nič manjšega donosa. Zgradili boste sliko o tem, kaj vas zanima, tako da lahko naredite več tega.

Delite breme: naš načrtovalec vsebine olajša delitev in obvladovanje, tako da deli odgovornost z drugimi v vaši ekipi. Preprosto prenesite kanal, kampanjo ali dan v tednu na druge člane ekipe.

Bodite dosledni: načrtovanje vaše vsebine vam bo pomagalo ostati pri blagovni znamki in uporabljati dosleden ton glasu v vseh medijih in objavah

Ali ne bom na koncu porabil več časa za vse to načrtovanje?

Vsekakor ne! Če si zdaj vzamete nekaj časa za načrtovanje vnaprej, boste na splošno porabili manj časa za družbene medije. Ure, ki jih vnesete, bodo veliko bolj učinkovite.

In ko ste pod pritiskom, da delate druge stvari v svojem podjetju, boste vedeli, da so vaše objave v družabnih omrežjih že načrtovane, sprostilo čas in prostor za druga opravila.

Ustvarjanje (in spoštovanje) doslednega urnika objav bo prineslo tudi druge nagrade.

Potencialni sledilci bodo kmalu spoznali, da je vredno svojega časa, da vas spremljajo, ko bodo videli, da ste vloženi v kanal in imate zanimivo vsebino za skupno rabo.

Spodbujali boste tudi trenutne sledilce, da se redno ukvarjajo z vami in negujete dolgotrajne odnose, ki na koncu vodijo do prodaje.